Sjuk, sick, enfermo, άρρωστος !

.. där va sjuk på alla möjliga språk! Ja va och opererade tonsillerna i januari och jag tänkte att ÄNTLIGEN är jag inte sjuk lika ofta, men som vanligt hade jag fel.. och nu är jag sjuk igen. Får väl lov att sitta hemma, igen en dag som blir helt onödig.
Förresten jag blev av med min makeup påse på festen på fredagen.. VEM STJÄL ANVÄND MAKEUP ? Underligt.. men hihih den som använder min stulna mascara får ögoninflammation :DDD skadeglad ! Tur tog inte någon mina lite mera värdefulla saker som telefon och plånbok. Det var måna som blev av med dem också .. måste människor stjäla ? Hur skulle det kännas själv för dem om de blev av med viktiga saker ? Man funderar ibland på vad det rör sig i andra människors huvuden?

Nå men nuu --> under täcket och se på film <3

By the way.. this is how I feel !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0