.



Kläderna ovan är från White moment och jag vill ha dem !
Min stil är lite blandad, ibland tycker jag om bohemiskt och ibland om
starka färger och mera hip hop stil kanske ? Vet inte vad man skall kalla det :D
Jag köper det jag tycker om och följer inte mode :) Mode e
så invecklat ! Iallafall så önskade jag hupparin till vänster
till julklapp, men fick inte den :( Måste se vart man får den ifrån.
Ikväll e de då en till onödig hemma kväll.
Nu när jag för en gångs skull vill umgås med mina vänner på stan
(vilket inte har hänt så ofta på senaste tiden) så är jag sjuk -.-
Får se vad kvällen hämtar med sig!


Kommentarer
Postat av: sindy

Att följa mode är tråkigt ;) Man sätter på det man gillar när som helst och hur som helst :D

2010-02-17 @ 21:26:16
URL: http://sindysophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0